Monday, November 24, 2014

Where are U and How are U right now?

Terima kasih sebab sudi reply text saya pagi tadi. Saya tersenyum dari saat awak reply sampai lah ke saat saya terlelap. Rasa mcm orang gilakan? Haha3 anggau rasenye. Mungkin sebab saya sangat rindukan awak.. Saya tau mungkin awak tak akan boleh terima saya lagi tapi saya tetap akan berada di sini menunggu awak..

Maaf sebab sepanjang mencintai awak. Saya sering sakitkn hati awak. Maaf sebab sering abaikan awak ketika awak disisi saya.. Sepanjang beberapa bulan ini tanpa awak disisi saya. Semuanya terasa tak lengkap. Tanpa suara awak di setiap pagi mengejutkn saya dan menceriakan setiap pagi saya. Kadang kadang terbayang senyuman awak yg manis mengalahkn berkilo kilo gula dan senyuman tu juga yg buat saya jatuh hati kepada awak.

Awak amat sempurna bagi saya. Dan Tanpa awak saya bukan sesiapa.
Maafkan diri saya yg lemah ini

No comments:

Post a Comment