Wednesday, November 26, 2014

Hari ini.

Selamat petang. Hari ini cuaca redup saja.. Tenang dan aman. Bukan selalu dapat lepak petang petang mcm ni.
Agaknya apa yg awak tgh buat sekarang ni?? Sibuk agaknye petang mcm ni.
Dah lama tak dapat berbual dengan awak. Hakim macam mana? Saya yakin mesti awak dapat jaga dia sebaiknya kn? Kadang teringin nk jumpa hakim. Teringin nak peluk dia. Teringin nk usap dia. Dan teringin nk lihat dia ketawa dan senyum.

Tapi saya tau mungkin semua tu mustahil. Sebab semua ni silap saya sendiri. Jadi saya hanya mampu berdoa keselamatan dan kesejahteraan dia sepanjang hayat saya ni dan harap awak akan menemui kebahagian di hujung jalan ini.

Teringat ayat awak yg hakim sama mcm saya.. Agaknya apa yg sama ye.?? Mungkin perangai cerewet saya ni agaknye yg dia ikut ataupun mungkin gaya saya yg lasak ni? Tapi saya harap dia akan lebih mengikut sifat sifat awak.

Tak mengapalah mungkin suatu hari nanti saya akan jumpa dia juga. Tapi sehingga hari itu tiba. Jagalah dia sebaik mungkin dan jangan lupa jaga diri dan kesihatan awak tu. Kalau awak ada masalah bagi tahu saya.. Thx

No comments:

Post a Comment