Thursday, November 27, 2014

I become a stalker for you

Rasanya kalau awak tahu yang saya sentiasa akan check status awak dekat fb dan media social lain mesti awak akan block saya dari semua itu kan?..

Terus terang saya rindukn awak sangat sangat. Dan x tahu mcm mana nk beritahu awak semua tu.

Kadang kadang saya selalu tertanya tanya adakah awak dah ada penganti saya.??
Kalau awak dah ada.. Bahagia x awak dengan dia..?

Macam macam persoalan lain timbul bila saya fikirkan tentang itu semua.

Pernah saya tak tidur bila terfikirkn awak hidup bahagia dgn org lain.. Saya tahu awak berhak mendapat kebahagiaan dan mungkin bukan jodoh kita utk bersama.

Tapi..

Saya amat mencintai awak. Sepenuh hati saya. Seluruh jiwa dan raga saya merindui awak.
IN MY DISTANT MEMORIES FOREVER LOVING YOU!!!

No comments:

Post a Comment